رییس کل بیمه مرکزی در بازدید از معاونت توسعه مدیریت و منابع:
نظام مالی و اداری یکپارچه راهکار اصلی رشد سازمان است
راه اندازی و تقویت سیستم جامع مالی و بسترسازی برای خدمات الکترونیکی برای کارکنان و مراجعان،
به ارتقای سطح سازمانی منتهی خواهد شد.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی دکتر غلامرضا سلیمانی
در بازدید از حوزه های مختلف معاونت توسعه مدیریت و منابع ،
ضمن اعلام این مطلب و تاکید بر ضرورت بهره گیری از امکانات دیجیتالی، افزود:
حذف کاغذ از فرآیند صدور بیمه نامه های شخص ثالث می تواند برای بایگانی ها
و سایر بخش های صنعت بیمه به عنوان یک الگو مطرح شود.
وی اتخاذ سیاست های ظریف مدیریتی را زیربنای یک سازمان چابک و کارآمد دانست و اظهار داشت:
آموزش یک امر لوکس نیست و به همین خاطرتمرکز بر بخش آموزش
حین خدمت کارکنان و به روزرسانی دانش تخصصی
از مهمترین ماموریت های معاونت توسعه مدیریت و منابع به شمار می رود.
نظام مالی و اداری یکپارچه راهکار اصلی رشد سازمان است
رییس کل بیمه مرکزی ایجاد فضای مطلوب برای کارکنان و دقت در چیدمان نیروها را از ماموریت های جدی این معاونت ارزیابی کرد و گفت:
جذب و نگهداری منابع انسانی شایسته و کارآمد در کنار اصلاح ساختارها و بازنگری در آن
می تواند در توفیق یک سازمان، نقش آفرینی کند.
دکترغلامرضا سلیمانی با اشاره به اهمیت هوشمندسازی سازمان ها، اظهار داشت:
مدیریت هوشمند می تواند ضمن حفظ منابع و افزایش ضریب بهره وری به بازسازی قوای سازمان نیز کمک کند.
رییس شورای عالی بیمه تاکید کرد که افزایش سطح رفاه همکاران و بازنشستگان از مهمترین اهداف سازمان است.
وی در همین راستا افزود:
میزان رضایت کارکنان با رضایتمندی مخاطبان سازمان، ارتباط معناداری دارد.
شایان ذکر است در این بازدید چند ساعته، مدیران،
کارشناسان و همکاران این مجموعه، مشکلات و دیدگاه های خود را مطرح کردند.