نظام مالی و اداری یکپارچه راهکار اصلی رشد سازمان است

رییس کل بیمه مرکزی در بازدید از معاونت توسعه مدیریت و منابع:

نظام مالی و اداری یکپارچه راهکار اصلی رشد سازمان است

راه اندازی و تقویت سیستم جامع مالی و بسترسازی برای خدمات الکترونیکی برای کارکنان و مراجعان،

به ارتقای سطح سازمانی منتهی خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی دکتر غلامرضا سلیمانی

در بازدید از حوزه های مختلف معاونت توسعه مدیریت و منابع ،

ضمن اعلام این مطلب و تاکید بر ضرورت بهره گیری از امکانات دیجیتالی، افزود:

حذف کاغذ از فرآیند صدور بیمه نامه های شخص ثالث می تواند برای بایگانی ها

و سایر بخش های صنعت بیمه به عنوان یک الگو مطرح شود.

وی اتخاذ سیاست های ظریف مدیریتی را زیربنای یک سازمان چابک و کارآمد دانست و اظهار داشت:

آموزش یک امر لوکس نیست و به همین خاطرتمرکز بر بخش آموزش

حین خدمت کارکنان و به روزرسانی دانش تخصصی

از مهمترین ماموریت های معاونت توسعه مدیریت و منابع به شمار می رود.

نظام مالی و اداری یکپارچه راهکار اصلی رشد سازمان است

رییس کل بیمه مرکزی ایجاد فضای مطلوب برای کارکنان و دقت در چیدمان نیروها را از ماموریت های جدی این معاونت ارزیابی کرد و گفت:

جذب و نگهداری منابع انسانی شایسته و کارآمد در کنار اصلاح ساختارها و بازنگری در آن

می تواند در توفیق یک سازمان، نقش آفرینی کند.

دکترغلامرضا سلیمانی با اشاره به اهمیت هوشمندسازی سازمان ها، اظهار داشت:

مدیریت هوشمند می تواند ضمن حفظ منابع و افزایش ضریب بهره وری به بازسازی قوای سازمان نیز کمک کند.

رییس شورای عالی بیمه تاکید کرد که افزایش سطح رفاه همکاران و بازنشستگان از مهمترین اهداف سازمان است.

وی در همین راستا افزود:

میزان رضایت کارکنان با رضایتمندی مخاطبان سازمان، ارتباط معناداری دارد.

شایان ذکر است در این بازدید چند ساعته، مدیران،

کارشناسان و همکاران این مجموعه، مشکلات و دیدگاه های خود را مطرح کردند.

 

 

بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
پژوهشکده بیمه
جهت دسترسی به تمامی ضوابط و مقررات به سایت موسسه ارزیابی ریسک و خسارت بیمه ای دادگران بیمه خراسان مراجعه نایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 + 18 =

69 + = 70